Lilia Lekker
-Tώρα το χτύπησα, πάρτε το , γιατί κοιτάτε όλοι σαν ούφα;! ( αυθαίρετη χρήση πληθυντικού λόγω βιασύνης)

Tι να κάνουν τα κορίτσια το πήραν, παρόλο το τραμπουκισμό. Δεν έφταιγα όμως, πας να κάνεις την καλή και θα στο βγάλουν απ' τη μύτη, είναι βέβαιο. Δέκα λεπτά προσπαθούσα να βρω άνθρωπο, να πάρει το ακριβοθώρητο εισιτήριο του μετρό, άρτι χτυπημένο, αλλά τζίφος. Άρχισα να πιστεύω ότι το μικρό ορθογώνιο χαρτάκι, που κρατούσα στο χέρι μου, ήταν μια οπτική ψευδαίσθηση και στην πραγματικότητα πουλούσα χρησιμοποιημένα τάπερ, παρενοχλώντας βιαστικούς και κυρίως αθώους πολίτες, που μου κουνούσαν το χέρι, προτού αρθρώσω λέξη , γιατί εκείνοι διαισθάνονταν ότι επρόκειτο για ενοχλητική μύγα με προφανή στόχο τη μύτη τους. Το πλησιέστερο σε επικοινωνία που κατόρθωσα, ήταν ένας τύπος, που ανταποκρίθηκε στο βλέμμα μου, αλλά μετά τρόμαξε. Η ευθεία πρόταση του χεριού μου, φάνηκε να τον κλόνισε , αυτόματα έκανε fade out και έμεινε σαν βαλσαμωμένος για καμιά δεκαριά δευτερόλεπτα. Δεν ήταν τίποτα ανησυχητικό, ανασυγκρότηση σκληρού έκανε, για να ανακοινώσει σε νευρικά αγγλικά "i have a card?" Έτσι, με ερωτηματικό στο τέλος. "Ε πες το ρε χριστιανέ", μουρμουράω η τουρίστρια και κάνω ένα βήμα αριστερά, να προλάβω τις δύο μαθήτριες, που είχα εντοπίσει με καλή χρήση περιφερειακής όρασης. Τι άγχος και αυτό ρε παιδιά. ΚΑΙ αυτές ανεπίδεκτες συνεννόησης. Ας μου πει κάποιος τι συμβαίνει στους ανθρώπους και ξεφεύγει το αι κιού τους σε ελεύθερη πτώση, όταν μετακινούνται ανέμελοι στους δρόμους. 'Ασε που συμπτωματικά, κάθε φορά το ίδιο- ξεχνάω να το αφήσω στα εκδοτήρια και έχοντας ανεβεί τη σκάλα, ψάχνω απελπίσμένη για τον/την ένα/μια, για εκείνον/εκείνη, για τον/την μοναδικό/μοναδική. Σήμερα, ειδικά, το χρώσταγα στα θεία ως ένδειξη ευγνωμοσύνης για το συμπαντικό μπόνους, που λαμβάνω απρόσκοπτα τις τελευταίες ημέρες.

Χθες μου χάρισαν:

ΔΥΟ μπισκότα στα subway,
αποτέλεσμα καλού μάρκετινγκ
(-θέλω να μου δώσετε το καλύτερο σας μπισκότο.
- ορίστε, θα σας βάλω και από τα τρία να διαλέξετε μόνη σας.
-άφωνη)

ΕΝΑ μικρό ντόνατ στο φούρνο της γειτονιάς ,
αποτέλεσμα συμπόνοιας
(- τα γόνατα πως πάνε?
-ωραία, μια σκάλα πάω να ανεβώ και εγκαταλείπουν. αρχίζω κολυμβητήριο.
-εγώ με ποδήλατο βρήκα τη λύση.
-ωραία.
-πάρε ένα ντονατάκι.
-ωραία)

ΕΝΑ πακέτο χαρτομάντηλα, αποτέλεσμα αμηχανίας
(-συγνώμη, μήπως σας βρίσκεται ένα χαρτομάντηλο?
-ναι, έχω στο πόρτ παγκάζ νομίζω.
*βγαίνει από την μπεμβέ που καθόταν με αλάρμ και ξεκινά μια εκσκαφή που διαρκεί μια αιωνιότητα. τι γίνεται, σήμερα έχουν να πάρουν μπεμβέ αλλά για αποθήκη στο σπίτι νιέντε?
-ορίστε.
* πάω να βγάλω ένα να ικανοποιήσω τις ακόρεστες ορέξεις του δεξιού μου ρουθουνιού, έχω ξοδέψει ένα στρέμμα χαρτί από προχθές, αλλά με διακόπτει διακριτικά.
- όχι, κρατήστε τα παρακαλώ.
-woohoo!)

και σήμερα:

ΜΙΑ βιοψία στομάχου, αποτέλεσμα τύχης -απουσία καλύτερης εξήγησης
( -τι ταμείο έχετε;
- το "ζούμεγιανασαςσοδομίζουμεασάλιωτα".
- α, δεν σας καλύπτει πλέον χωρίς νοσηλεία... έχετε ξανάρθει για βιοψία?
- ουκ ολίγες...
- ε, που να κατεβαίνετε τώρα, να πληρώνετε κλπ, σας τη χαρίζουμε!
- toing..!)
Ετικέτες edit post
4 Responses
  1. Lalu Says:

    M'aresoun oi anthropoi pou xarizoun glikakia. Emena de mou xarizei kaneis pote tipota giati exo sinexeia agrio ifos (etsi toulaxiston to e3igei i mama mou).

    Makari na sinexisoun na sou katafthanoun biskotakia kai donutakia peskesi. Ante kai xartomantila. Alla axriastes oi viopsies sto mellon efxomai...


  2. Lilia Lekker Says:

    Εμένα πάλι μ' αρέσουν τα γλυκάκια. Οι άνθρωποι μόνο όταν τρώγονται.. Ευχαριστώ για τις ευχές αλλά θα σου χρωστάω εγώ γλυκάκι, καθότι πήρες την παρθενιά του blog! ( Αν υπολογίσεις και τη "ξένη", το πολύ πολύ να βραβευτείς για sloppy seconds, μην ανησυχείς όμως, είναι εκτός συναγωνισμού, γιατί ήταν ενήμερη)
    ..η βιοψία ανήκει στον πατέρα μου αλλά μιας και το' φερε η κουβέντα, περαστικά σε όλους μας και όλες τις παθήσεις!

    ...punk rock? really? ;)


  3. IANOS Says:

    Καλησπερα!
    Καταρχας καλως σε βρηκα!
    Δεν το αφηνες και εσυ το ρημαδι το εισητηριο αφου επεσες σε μερα που κυκλοφορουσαν στο μετρο οι πλουσιοι και περηφανοι.:-))
    Tωρα σχετικα με τα δωρα ...
    θα πρεπει να εισαι η καλυτερη και η πιο χρησιμη παρεα οταν καποιος θελει να ψωνισει σε φουρνο...
    Αν και απο οτι διαβαζω ειναι πιο γενικη η ευνοια μεχρι και ανασκαφη σε bmw καταφερες!
    Για την βιοψια το μονο που εχω να πω ειναι περαστικα ...
    Αυτα ειναι πιο σοβαρα θεματα και δεν σηκωνουν χαζοσχολιακια απο μενα...
    Πολλες καλησπερες!!!!
    Υ.Γ. το ονομα του ταμειου ειναι ολα τα λεφτα ομως!!!:-)))


  4. Lilia Lekker Says:

    ianos, είδα τώρα το σχόλιο σου και σήμερα μου χάρισαν μια ( μπαγιάτικη και γι' αυτό κερασμένη) πίτσα σε ένα φούρνο, ορκίζομαι! Μωρε δίκιο έχεις για το ticket, ήταν μέρα ενίσχυσης καλού κάρμα όμως, και σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις αναγκαστικά τα υπομένεις όλα με ζεν ψαλμωδίες μοναχών για σαουντρακ στο μπακγκραουντ, χαιδεύοντας την κοιλιά στη φορά του ρολογιού, ανάβοντας ένα ινδικο στικ στο άλλο χέρι κλπ.

    Ανταποδίδω τις καλησπέρες και ευχαριστώ θερμά για το εγκάρδιο καλωσόρισμα και τα περαστικά!!

    υγ- "όλα τα λεφτά" μας τρώει( το καλό μας το ταμείο) , γιατί αυτό που δίνει όπως έγραψα, είναι πολύ πολύ επώδυνο και μη αναστρέψιμα τραυματικό!


Δημοσίευση σχολίου